Att välja musik på jobbet

Ibland kör vi mp3 på jobbet - *lycka*. Eftersom vi devisen på många jobb är: "alla lika, alla olika" kan ni förstå min frustration när 'vissa' får välja musik... Dock har jag lyckats battla mig fram med min söndagslista på jobbet två söndagar i rad nu. Har fått många fina kommentarer från kunder (a.k.a. bekräftelse - musiknördens bästa vän) och därmed satt mig självvalt på tronen "som den med bäst lista" (endast inräknat lördagar och söndagar tyvärr).
En quinna sa idag till en av mina kollgegor att en av låtarna "var hennes favoritlåt för 25 år sen" (!!), vet dock inte vilken hon menade.

Här kommer listan för den som vill höra en schöön lista: Suntags mix Väldans VIPpig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0