Glassigt #23

Ja, asså, Glasvegas är ju bra. Ja, asså, väldigt bra.

Jag gillar att gå på matiné-konserter, fast för pensionärer. Konserten började 20.30 enligt biljetten, 20.59 typ gick de på. Skön-t. Det var inte direkt utsålt, så det var härligt och luftigt även långt fram (*intakt personal space*). Jag flankerades av ett äldre garde  med mohawks och getskägg på min högra sida blandat med kidz på min vänstra. Och Jonas och Daniel då. *mixat* *mångkulturellt*

OCH och... de hade en beergarten inne i konsertlokalen, inte en sådan muppig bar (som också fanns utanför lokalen) liknande en O'leary's med trånande 17-åringar utanför. Nej, damn it, har hade vi en riktig beergarten.

Glasvegas var koola. Mycket koola. Och jag fick annat att tänka på än uppsatsen. *bless*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0