Amsterdam och sånt minus all skit

Min iPhone ligger och säkerhetskopierar men jag kan i pausen meddela att jag kommit tillbaka från resan till Amsterdam, som jag f..ö glömde berätta om, aka reklamstaden, vidundret och cyklistens mekka.

Laddar över bilder från telefonen, ligger på en stadig siffra av 775 uppladdade bilder av 2460.

För att undvika att gå in på detaljer har jag under resan: gått på studiebesök på reklambyråer, rest en vända till Rotterdam, spatserat mellan hål i väggen-ställen samt druckit vin på hotellrummet fast det var förbjudet *utmanar ödet* eller *farlig tjej*.


Foto: Christoffer Skogsmo

Amsterdam är trevligt om man undviker; fulla britter/spanjorer/holländare (alla), red light district och att hålla sig på huvudgatan från centraalen.

För att fira in hösten samt att spela på resans (textbaserade situationsskämt ala C) slutgiltiga tema-låt (för alla resor måste ha en annars blir det löjligt.) länkar jag denna afton till: Oskar Linnros - Debut.

Där ja, fin acapella.

-Välkommen hem.

-tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0