Guldgruva

Jag har en Marina & The Diamonds-period nu, konserten på Nalen närmar sig och jag är redigt pepp.
Det finns plats för mer pepp, hon är en riktigt rajdig.

Vid en första lyssning kan man lätt få för sig att musiken är den vanliga lalligt överproducerade-skiten som spelas på NRJ (finns den radiokanalen fortfarande? det var länge sen jag lyssnade på något annat än P3) men efter ett antal gånger insåg iallafall jag att det fanns ett djup och en betydligt nyanserad röst bakom det vackra paketet.
Efter Way Out West i augusti blev jag övertygad, det är något speciellt med musiken och Marina.

Ja, hon är min bird-crush.

Denna veckas bästa blir därför Marina & The Diamonds's - Obsession.
Videon nedan är inspelad för NylonTV!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0