48 h på lek och allvar, men mest allvar

Jag har hemtenta 48 timmar framåt, det finns två utgångar för den här bloggen under denna tid:

› Jag kommer att hålla mig från allt som har med bloggar och göra.

› Jag kommer att posta inlägg på inlägg så till den grad att inga ord hamnar i hemtentan utan snirklar sig in på bloggen istället. Temat är ju ändå Design för digitala medier, detta måste ju ändå räknas?! Det är så jävla mycket snack om bloggar och att interagera, ser de inte att det är det jag gör?

Att inte ha ett liv i 48 timmar kan vara himmel eller helvete, det brukar varvas om och om igen. Som en jäkla ballongfärd.



Ses på andra sidan stranden.
På Strand alltså! I Blame Coco ska jag och Soff se på fredag, ja, det ska vi banne mig göra!

längtans blå blomma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0