36 timmar utan sömn

... jag drar inte till med en vit lögn när jag säger det. Det är sanning.

36 timmar gick jag runt utan att sova en blund. Otroligt idiotiskt, men intressant att kroppen kan hålla ut. Det hela handlade om att jag var efter med ett projket på uni och att jag därmed spenderade minst 30 h av denna på institutionen. Minst 12 av dem spenderades i datasalen på det samma. klockan 21 till 9 på morgonen. Blev klar med det jag skulle och det är ju det som räknas.

 

Min inspiration till projektet kom från den här bilden av Milton Glaser, helt fantastisk tycker jag att den är! Jag tycker för övrigt att den här låten är ACE: Hot Chip - One Life Stand

Jag brukar spela den om och om på jobbet då den är den bästa låten på just den skivan. Jag går och byter till den varje gång nya kunder kommer in för de har inte hört den tidigare den dagen... Jag vet hur man roar sig på jobbet jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0