Blandband #3

Listan är inte fullständig vänner, ni får bara tre extra låtar denna gång. Det räcker så, jag har gjort mitt, åkt längdskidor även idag. Inte för att verka blödig men det var fantastiskt vackert ute på golfbanan där jag och Soff åkte!

På tisdag natt åker jag och Soff och hälsar på Lydia i Berlin och det är ju alldeles fantastiskt det med!

Låtlistan lyder som följer:

1. Heartbeat - Annie
(rösten, stämningen och beatet som gav låten energi i refrängen)

2. Falcon Jab - Ratatat
(Ratatat är alltid Ratatat, alltid fantastiskt bra på beats och känsla)

3. Sweet Disposition - Temper Trap
(falsettsång och förväntansfullt beat som förändras under låtens livslängd och gör den mer levande än någonsin)

Ja damer och herrar, denna vecka är det fokus på beats.

Ps. jag har gått och skaffat mig en ny mp3-spelare, den andra dog för några dagar sedan, all musik uppäten av maskinen som gått i graven, fällde en tår och fick mig en ny. Laddar på nytt as we speak.

Jag jobbar plåster på tummen på den här bilden, längdskidåkning är en actionsport for sure...

Auf wiedersehen,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0