Aktiviteter och liknande aktiviteter

Lyssnar på The Kills, pratar om The Coral och The Courteeners med Barro. Andas och lever musik idag, som alla andra dagar. *försöker visa min sida som musikintresserad tjej* alternativt *låtsas vara uppdaterad på musikscenen*, välj du.

Soff är ute och kör lite rör på Edsviken och jag fick ett plötsligt infall att ta en runda med de gamla "joggsen" (mitt nya ord för gympadojjor, låter lagom trendigt). Jag och Soff har en idé om att marathonträna med start, typ nu, ja. Eftersom jag kommer spendera stor del av min fottid i mina dojjor så tänker jag att det är bäst att jag är på first-name-basis med dem, därav namnet joggsen.

Funderar starkt på att byta ämne på denna blogg till en "marathon-blogg" liknande den som finns på svd.se, men det vore så tråkigt att rasera hela min image i bloggvärlden. Mitt musikvetar-rykte skulle förfalla och min blogg skulle bli evigt glömd i bloggvärlden. Jag skulle fortsätta att inte bli inbjuden till Rockbjörnen och andra galor, förfärligt. Detta går inte för sig, jag stannar i musiken, jag!



...tar på mig joggsen då och tar en runda då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0