Söndag på institutionen

Idag är jag på institutionen aka grottan aka uni precis som förrförra helgen. Härliga tider minsann. Idag gäller det inte plåster utan en XBOX-logga, ännu roligare...

Har några saker att följa upp:
♦Jag har köpt Friskis-kort nu SAMT gått på ett tant-gympa-pass.
♦Soff och jag & co åt på fin-restaurang igår och betalade 400 kr för en öl var, tre småpizzor (ung fem cm breda), en skagenmacka samt en "laxtartar" ( lika stor som pizzorna). Fantastisk upplevelse. Sen gick vi till Donken och åt oss mätta.
Triple J är nog världens bästa radiostation, plockade upp detta faktum när jag befann mig i Australien för några år sedan. Videon nedan är inspelad i Triple J-studion, förutom att the Aussies är ursköna så är musiken råbra (Carro ;))! Man kan lyssna på deras webbradio, tryck på länken ovan om nyfikenheten tar över.
Lydia är tillbaka i Sverige nu, good times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0