Kvinns och Gentlemen

Kvinnor och män samt alla andra involverade, idag blev det vår. Jag kunde gå i skjorta och uppvikta jeans hem från bussen. Jag blev så upprymd att jag log mot alla jag mötte, och de? Ja, de log såklart tillbaka. Så fint att man vill fälla en tår och spela en låt. Jag ska definitivt inte snuva er på konfekten, dagens låt blir Fleetwood Mac - Everywhere.

 

För övrigt den låt jag försökte få dem att spela på puben igår, men de fatta inte hur urgent det var och la den sist på listan = dålig DJ.

Ps. ser ni hur påtänd han längst bak är? skärp dig grabben!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv. Jo precis, haha ja jag utgick liksom direkt ifrån att hon inte var från usa haha



Detsamma, ha en skitbra valborg!

2010-04-29 @ 19:26:36
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskar den låten! Och mannen längst bak är min idol för dagen, haha.



Fin blogg i övrigt också! :)

2010-05-17 @ 12:29:44
URL: http://annoschka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0