När Gud ger dig citroner...


Såhär gör jag med mitt gamla jag. Foto:thecobrasnake

Jag kom igång med mitt seriösa liv idag, la undan min slöa personlighet och tog en facebook-paus.

I och med att jag är seriös nu kommer jag att spendera mycket av min tid i skolan, ett steg i rätt riktning. Köpte böcker för över 700 kronor igår och min portmonnä ler åt mig i sin tomhet. Tre dagar efter löning.

Äsch, nu tog jag i. Jag har redan facebook-abstinens, det är ju rent ut sagt löjligt. Hur ska jag då hålla mig på rätt spår? Kommentarer, back-to-school-tips?

Sammanfattning, mer plugg mindre facebook. Om jag nu kommer igen med plugget, kommer jag ha mer tid över för att göra spotify-listor, och det är ju halleluja. Vem är så nördig så att man eftersträvar att få tid över till en sådan aktivitet kan man fråga sig. Uppenbarligen jag (underförstått), dessutom har jag producerat alldeles för få knappt en hel redig en. Mer spotify-listor åt folket!

Min favoritlåt på spotify just nu --> Daniel Johnston - Some Things Last A Long Time

Jag ser positivt på framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0