rararrarrarrarra

Att vara sjukligt uttråkad eller outhärdligt inspirerad är skäl till varför jag skriver den här bloggen.
Idag skulle jag nog påstå att jag är uttråkad, Farsdag idag, farsan har redan fått sitt paket, ugnspannkakan är uppäten och jag har redan sett reprisen av Idol. Resten av dagens sysslor kvarstår, antagligen att plugga, detta gör mig uttråkad.

För att lätta upp den klart spända stämningen med mig själv slog jag på Spotify och lyssnade på den här.

Relaxation och lite rumba.

Väntar spänt på att mina vänner och förtrogna ska langa upp bilder från gårdagens klassfest på facebook. Great success. Jag var Joey Ramone, den hetaste medlemen i Ramones, lägger in en liten notis om sarkasm om något skulle missat det. Alla tyckte att Freddie skulle klippa sitt hår kort också, vad härligt det skulle vara, stay in character som Tommy Ramone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0