I'm Confused

Handsome Furs vid midnatt. Idag har jag kollat på mysterier på bio, följt med Tom när han letat tecken i Vatikanen. Klart jag måste fortsätta på mystiska temat och lägga upp videon som Lydia skickade till mig. Zombietema.

Run Alexei, run! Väldigt långt intro för att sätta stämningen antar jag. Väldigt mysigt slut, de gör sånt där som gifta par "brukar" göra, titta med fördel på videon medans ni intar föda. Mmm. Zombietema, ewie gewie.



Sjukt bra låt! Snyggt par. Vädligt bra kombo.

Kommentarer
Postat av: söddiz

jag vaknade i morse vid 5 då jag drömde att en tjej (i overall) frågade mig en sak och jag svarade att jag skulle kolla upp det på min dator. Jag gick då ur sängen och kollade mina email. jag kom på att jag var vaken och kunde inte somna om, så jag tittade på cops i 10 minuter. sen slutade cops då kom det upp en skyllt på 6an där det stod "Det här är ett hypnotiskt meddelande. Somna in och vakna när vår tablå börjar köra igen". Jag är rätt så säker på att jag inte drömde detta.

2009-05-20 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0