Det går i familjen

Eftersom jag är ett sådant blogg-geni är jag glad att se att mina yngre syskon tar efter mig och startar bloggar, vilket mina ena bror gjort. Grabben har talang, jag skrattar mig ibland medvetslös när jag läser hans tankar och analyser kring serietidningar och således hans nu avslutade projektarbete med samma tema. Tog jag i nu? Kanske. Men drar på smilbanden gör jag och förundras över hans finurliga sätt att välja ord. Även fast jag inte är särskilt insatt i serietidningsvärlden har jag änåd funnit undehållning i denna relativt unga blogg med endast tre inlägg i bagaget. Läs gärna noga inlägget om Watchmen med punkten om Dr Manhattan, it cracked me up! Vi får hoppas att det blir fler inlägg i framtiden.

Klicka på bilden för att komma till hans blogg:



Beem me up Scotty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0