Epic, yes epic I say

Nej, det är så sant så. Mycket dåligt med epic upplevelser i Linköping. Det närmsta man kan kalla epic är Kravaller, men det är så trötta - och alla har overall. Dessutom kan man inte gå in på fest och tro att den ska bli epic på Kårallen för där är musiken skit! Yeah, you heard me -SKIT-! (Jag reserverar mig för ändringar som ex under Suntrip då M.Öhr hade fixat bra kalas med Svea Skivgarde).

Det närmsta jag kommit epic under de senaste dagarna är Skins-episoder och Adidas-reklamen som alla snackar om. Jajävlar vad de kul de har där. Jag har ju alltid varit en Adidas-tjej.


Jag har införskaffat ett par fotriktiga ändock höga skor för ändamålet -epic- (ej Adidas dock). Jag räknar kallt med något epic då jag sätter dem på mig. Man ska aldrig säga aldrig.

Ja, jag kommer tjata om epic ett tag framöver känner det på mig.

(Hej Klara, hur är US and A? Är det epic där borta?)

Kommentarer
Postat av: klara

haha hej! det ar underbart tack, men epic vet jag inte riktigt..kanske inte riktigt edgy nog for det...far jobba pa saken!

2009-03-18 @ 00:46:36
Postat av: klara

haha hej! amerikat ar fantastiskt, men epic vet jag inte..kanske inte riktigt edgy nog for det. far jobba pa saken!

2009-03-18 @ 00:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0