Oh baby, you're time is running out

Idag blev det lite La Roux igen, brittiska synthduon som jag nämnde redan i januari. Jag höll på att leta band att boka till John Doe, men det gick inte riktigt hem. Jag tycker fortfarande att de är freaking awesome! Jag är alltid för eldiga redheads, jag kanske kan lura in er i att lyssna på youtuben (lyssna på In For The Kill nedan).

Jag är medveten att den här bloggen har börjat svämma över av inlägg endast med youtubeklipp, finns så många bra låtar och när jag har brist på textinspiration får tonerna tala för sig själva. Jag går tillbaka till rötterna och vad den här bloggen går ut på, musiken. Så ja, youtube-klippen kommer att dyka upp igen, jag är dock väl medveten om att man inte alltid orkar lyssna. Shame on you. Ni kanske missar ett mästerverk.

Vad är grejen med håret egentligen? Ser ni likheten mellan Elly Jacksons och Erik Hassles frissor? Titta noga.



In It For The Kill



Kommentarer
Postat av: Ghustaf

men han har ju även gjort en cover på in for the kill.

---

http://www.youtube.com/watch?v=EEOYADKPdkA

2009-09-17 @ 15:31:07
URL: http://ghustaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0