Promenad-soundtrack och tankar om det nya året.

 
Foto: Caroline Östlund

Var ute och gick igår, sista dagen under 2008, grubblade lite kring året som gått. Har varit ett bra år må jag säga, som så många andra önskar jag självklart att 2009 slår 2008 med hästlängder. Ska försöka nå några nya mål och sånt där viktigt.

Under min promenad lyssnade jag på sammanlagt tre låtar, min bror lånade ut sin ipod med minimalt lite batteri.
Så, tre låtar: Jet - Shine On, Håkan Hellström - Gårdakvarnar Och Skit och Hot Chip - Ready For The Floor.

John Doe fick en liten omnämning i Corren, i en artikel kallad "Correns bästisar", bästisar blev vi dock inte. Men Simon, (han jobbar också med John Doe) som tillsammans med Mattias Grane driver klubben SWEAT! blev intervjuad. Så det var väl fint.



Men hörrni, jag kan utlova en riktigt bra John Doe-vår, så vi får se vem som blir Correns bästis vid nästa årsskifte.
Glöm inte att vår säsongsavslutning slog folk med häpnad, Poni Hoax lämnade nog ingen besviken.

Till sist vill jag nu önska eder ett gott nytt år.

Caroline

Kommentarer
Postat av: Jonas

Snälla avslöja några john doe-bokningar!

2009-01-01 @ 23:10:42
URL: http://jazzkatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0