We were good weren't we?

I en vecka har jag suttit uppe alldeles för länge om nätterna. Glott på en datorskärm, stirrat in och levt mig in. Fnissat till en början, för att sedan skratta högt och länge och även gråtit en skvätt. Bölat har jag gjort med.

Allt detta på grund av Skins. Serien som gått på engelska tv-kanalen E4 två säsonger och nu är inne på sin tredje runda. Ledord: ungdomar, droger och sex. Gus har länge försökt få mig att se serien, men jag har aldrig orkat sätta mig in i historien. Efter att han skickat mig de tre första avsnitten bestämde jag mig för att sätta mig ned och kolla.
Småbra blev bättre som blev bäst.

Efter att ha tjatat till mig samtliga episoder från Gus, har jag nu sett två hela säsonger. Såg precis sista avsnittet och scenen som avslutas med att låten Time to pretend (MGMT) går i bakgrunden. Vill inte spoila men tryck på fotot om ni vill se slutscenen. Jag såg den innan jag ens sett första avsnittet, bara för att lyssna på MGMT.


Spaceiga Cassie i serien.  foto.

Skins har börjat gå på kanal 5 varje söndag klockan 22.30. Passa på, det är verkligen en serie som växer på en!

Jag vill ha mer Skins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0