Dagens epic party

The epic party uteblev. Jag pratade med folk om epic fester de varit på under åren och undrade samtidigt om de trodde att dagens (för)fest kunde bli epic?

Efter x antal intressanta historier fick jag slutligen svaret nej på min fråga. Det var ju bara en förfest, men jag hoppas innerligt att någon skulle freaka och kasta ut en fotölj genom fönstret för att sätta börja dansa på bordet. Bra att det inte hände för det ahde varit synd om A. som hade festen då. Men åh, så epic det hade varit.



Festen var trevlig men musiken var hemsk, men det fanns bara en skiva så ingen kunde göra något åt det. Jag och Lydia sjöng "Jag är en vampyr" tyst för oss själva för att sedan yla högre och högre. Ingen märkte något. Jag käkade chips och väntade på bättre tider samtidigt som jag lyssnade vidare på historier om epic fester.
När kommer nästa epic fest? Jag väntar...

Är det någon som har en bra historia om en epic fest?

(Fotot är taget under kvällen av undertecknad)

Kommentarer
Postat av: lydia

du glömmer att jag faktiskt ställde mig på en stol! epic!!

2009-03-01 @ 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0