Caroline (jag såg dig)

Oj, vad fint. Jag har en egen låt.

Eller mja, låten har mitt namn iallafall, men låtsas kan man alltid. Ingentings sångare Christopher Sander solodebuterar med albumet "Damer och herrar - älskade barn - Det här är Christopher" 25 mars.

Singeln Caroline (jag såg dig) går att lyssna på här.

Luger säger såhär om Sander:
"Christopher Sander tar in barndomens och ungdomens romantiska utflykter, uppväxtens måndräkter och låter dem umgås tillsammans med nyskrivet material. Det är lite som att låta America lära känna Miles Davis, om än bara bredvid varandra i skivhyllan."

nice.

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, så christopher släpper eget? det måste jag ha missat. det ser vi fram emot!

2009-02-26 @ 19:53:31
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0