Rart

Som ni förstår är min blogg omåttligt populär, jag har därmed fått (en) förfrågningar om musiktips (som ej är i form av spotifylistor) från läsare (Klara) boende annorstädes vilket gör att de inte kan lyssna på Spotify. What a missfortune! Jag sammanställer därför nu en låtlista över musik som jag uppskattar för tillfället (i inbördes ordning!):

1. Burial - Miike Snow
(hands down, inget snack, denna är nummer ett)

2. Africa - Toto
(otroligt mycket pepp på gitarrerna och bongotrummorna)

3. Mercy Seat - Ultra Vivid Scene
(den bästa från spotify-listan "Mysigt", brummande, mysiga gitarrer)

4. 11th Dimension - Julian Casablancas
(egentligen den enda bra låten på hans soloskiva)

5. Freddy and The Trojan Horse - The Radio Dept.
(magi, inget annat)

De som är lata och innehar spotify kan lyssna på denna lista kallad Blandband #1. To be continued...


Kommentarer
Postat av: lyz

tack för den, den addar vi bland mina playlists! åhh africa ÄR bra, ryser lite hah.

2009-12-21 @ 11:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0