SKWBN + Cut Copy

Nej, det är inte någon match-made-in-heaven-remix jag ska berätta om. Jag ville bara ta upp två band idag:

Igår var Suburban Kids With Biblical Names på [hg]. Har inte sett publiken dansa så mycket på länge, det var riktigt bra. Jag hamnade dock en bit bak med C.Ljung som skötte ljuset, sedan lyckades jag hamna brevid två av de längsta personerna i lokalen (ja, det finns en chans). Hursom uppskattar jag alltid band som har annorlunda instrument som ex. trumpet (SKWBN). Mycket sympatiskt band med, det uppskattas alltid, jobbet blir mycket roligare då. Efter bandet spelade Christian Lilja alternativa hits så att säga, Jag Är En Vampyr fick mig och Lydz att dansa och Joy Division -hur kunde jag glömma? Jag är så förutsägbar. Jag tycker att ni ska gå och se SKWBN om ni har möjlighet, jag blev faktiskt glatt överraskad!

Dagens förmiddagslåt är Lights and Music med Cut Copy. Hör nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0