Kvamligt men behagligt

Som titeln förtäljer pratar jag väder. Real life story:  Vårens första solstrålar väller över mig medans jag sitter på vid en av bänkarna på campus, näsan har jag långt ned i min bok. Lydia talar om fräknarna som hon fått på sin näsa (så många du kan räkna på ena handen) och CM spelar Petter för att promota sin fest. Om jag hade fått välja skulle vi lyssna på Handsome Furs.

Real life story. Mitt liv.

Den 7:e maj smäller det till, Handsome Furs åker långväga till Linköping (från Kanada). Vi kommer att ha en förfest i utepuben på [hg] i Ryd från 15.00, passa på för det här är sista John Doe denna säsong. Shit, glöm att du ska missa det här, det är ju en av sångarna från Wolfparade!! FFS.

Tack och hej.

Jag frestar med HF och deras låt Radio's Hot Sun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0