Glas i fågel och nu i falukorv

Helt uppåt väggarna, jag fick inte köpa kyckling för Lydia för att det hade hittats glas i förpackningarna. Istället för frusen fågel köpte jag mig en falukorv till middag. Idag får jag höra att korven också har haft glas i sig. Borde jag vara orolig nu? Jag som ätit falukorv till lunch och middag två dagar i rad (ja, vilka matvanor).

Hursom innan min hyresvärd stormade in i min lägenhet för visning utan förvarning lyssnade jag på Kate Bush.
Wuthering Hights är lite creepy, men jag lyssnar på den ändå.

Javisstja, FRANKE på John Doe idag. Kom förbi!
80 kr
Herrgår'n i Linköping.

Kom igen alla gamla rävar, jag vet att ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0