Sjöbörn - ja tack

Var på John Doe härom veckan. Seabear och Borko spelade, det var riktigt bra! Folkigt och svängigt. Nu förstår jag varför jag alltid går på John Doe, de har ofta riktigt bra bokningar!

Sedan har ju Seabear en av de schyusstaste t-shirtarna i musikbranschen (och vi vet ju alla att jag samlar på band-tees!). Jag fick dock gå tomhänt hem för att min studentkassa håller mig tillbaka. Sedan har jag alldeles för många t-shirtar som bara hänger hemma och dammar.

Ta och lyssna på dem! Lyssna då lite extra på Seabears låt Arms.

- Carro

Kommentarer
Postat av: lottis

Sv: Ja, ibland sitter de tills de ramlar av och ibland klipper man av de. Jag kände att det var dags att ta av några faktiskt, de var ivägen precis hela tiden... Men jag har ju fortfarande kvar tre band på armen. ;) Alla kan man inte klippa bort samtidigt, haha.

2008-10-12 @ 22:55:45
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0