Bob Hund = hustomtar

Jag gillar Bob Hund.

Det är sådana killar som jag gärna skulle kunna ha som hustomtar, ja, små skånska män i vitt. Vi kan titta på tv tillsammans och de kan komma med fyndiga kommentarer och jag kan fnittra åt dem. Om det någon gång skulle prassla under min säng skulle jag inte behöva se efter för jag visste att det bara var tomtebandet och som spelar canasta.

Alternativt kunde Thomas Öberg vara den roliga farbrorn' som hälsar på lite då och då och fikar. Kafferep.
Han är för övrigt en av de få personer som kan bära upp ett par vita byxor snyggt, förutom Skog då. Det förstnämnda faktumet påstår Gustaf är sant, jag tror honom faktiskt.















Bild: Martin Kaan

Lyssna på Bob Hund här.

- Carro

Kommentarer
Postat av: Lena

Det vore verkligen något att ha dem som små tomtar springandes runt.. och när man behövde roa sig lite och har lite överskottsenergi är det bara att kasta upp dem på en scen och bjuda in lite vänner! :D



härlig blogg ni har!

2008-10-12 @ 18:51:36
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Carro

tackar tackar lena! :)

2008-10-16 @ 10:05:45
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0