Caleb och den andra halvan

Här sitter jag på min vrå och surfar runt, lyssnar på musik och sånt som jag alltid gör. Varje dag. Nästan.
Var inne på en rätt schysst blog och hittade den här bilden på Caleb + hans tjej. Jag var mest intresserad av bilden för att Caleb (Kings of Leon) faktiskt ler, that's a first . Inte direkt så rock'n'roll som han utger sig för att vara. Är det ett sånt där förälskelse-flin han har fått på halsen? Jag vet inte riktigt vad det är, men med det leendet och den frisyren (klippt sig och skaffat sig ett jobb?) skulle han nästan kunna förväxlas med en svärmorsdröm.

...That's a first.




Btw, om ni har missat Only By The NIght, KoL's nyaste skiva, föreslår jag att ni tar er en lyssning.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0