Lev er in i en kväll på Paradiso..



Jag ska plugga i Amsterdam till hösten och har redan nu börjat spana in hur stans musikscen ser ut. Den ser tämligen bra ut och jag har hittat det perfekta sättet att uppleva den genom zyber-världen..
Fabchannel, hollänsk hemsida där de direktsänder konserter från en av de hetaste rockklubbarna i Amsterdam, Paradiso. Inte nog med det är deras videoarkiv stort (ca 800 spelningar) är utbudet av artiser i olika genrer bra.
Om ni inte av någon anledning kan ta er till konserten där era favoriter spelar, lev er då in i en kväll på Paradiso..

Fabchannel



Gig med Cold War Kids

/soff

Kommentarer
Postat av: L

Vad tycker ni om nya Wolf Parade-albumet?

2008-05-16 @ 09:26:22
Postat av: Carro

Hallå L!



Jag har icke lyssnat in mig på senaste Wolf Parade, men jag gillar det dom har gjort tidigare så jag får definitivt lyssna in mig. Recension kommer snarast!

2008-05-17 @ 13:05:37
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0