Fredagsfestivalen i tidningen

Soff är i tidningen och bilderna är assköna! Det är en artikel om Fredagsfestivalen som Smålands nation ska hålla i Växjö.

Läs om de här härliga tjejerna och om deras projekt! Vi önskar Smålands lycka till ikväll! Jag önskar att jag kunde varit där och peppat! Go Soff! Sockerlobbyn är real proud mamas:)

Länk till Smålandsposten:
http://www.smp.se/noje_o_kultur/galej/festival-i-stora-lass(655475).gm#articleimage-popup

Här kommer de härliga bilderna! Soff berättade om fotosessionen igår så jag har haft en stor förväntan på denna artikel. Fotograf är Per-Erik Sandebäck.





Härligt härligt härligt! Soff är i mitten på båda fotona:)


Kärlek till Fredagsfestivalen!

- Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi solen var så stark så jag ser ut som en kines på båda fotona höhö

2008-05-25 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0