Festival ända in på kroppen

Jag kämpar och kämpar för att vi ska hålla bloggens tema inom musikgenren. Jag vill att det här endast ska vara en blogg om musik för musikälskare, men ibland hamnar man i sidospår, därför postar jag detta inlägg som ändå är knutet till musik och festival, dock med kläder inblandat. Bli inte rädda, kom tillbaka imorrn så är allt som vanligt igen. Om jag inte fått ett nytt återfall dvs...

Festivalsäsongen närmar sig och tanken på vad man ska packa med sig kanske har slagit dig? Om du är intresserad av vad ska ha på kroppen kan du kolla in rockfoto.nu, om du planerar att resa utan kläder ska du skippa denna sida. På rockfoto visar ett antal flickor deras bästa festivaloutfit, tänk vad olika uppfattning man kan ha. Funktion framför flärd, eller tvärtom? Bifogar en bild på en annan bloggare, Annika. Musik och kläder hör ihop, så är det.


Foto: rockfoto.nu fotograf: Emma Svensson

Har ni några tips på vad man ska packa med sig i sommar?

- Carro

Kommentarer
Postat av: Annika

Det borde gå att kombinera både och, men jag är nog själv funktionstypen... förstörd av alla år i Mulle, tror jag ;). Bra skor är det viktigaste i klädväg!

2008-05-20 @ 09:17:20
URL: http://skandinavianfolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0