Timo och bloggen

Här sitter jag och garvar framför datorn, jag har nämligen klickat mig fram till Timo Räisänens blogg. Jag har sett Timo live ett par gånger och han verkar vara en skön lirare, hans blogg är ett bevis på detta. Jag fick nys om hans blogg sedan han spelat på Hultsfred och bett alla killar i publiken att ta av sig tröjan för att han skulle få ett schysst foto till sin blogg. Resultatet ser ni här.
Ikväll satt jag iallafall och surfade runt och fann hans blogg av en händelse. Bland recept och bilder på hans son, kan du hitta konsertbetyg, random bilder och annat smått och gott. Bäst är nog ändå hans komiska tajming, vem visar annars en bild på sin sons bakhuvud och förkunnar att hans lilla hårplätt ser ut som en "snippa"? Jag satt och garvade en lång stund, även fast det kanske inte är PK. (But that's what he said...)

Jag måste tillägga att Timo också var bra på Hulstfredsscen, alltid bra drag och energi. Såklart blev det en stripp som det brukar, denna gång för ett foto som jag nämnde ovan. Bra drag i publiken är givet med så många svängiga låtar. Bra jobbat Timo! Publicerar två foton jag tog från samma konsert!

Med tröja...

Foto: ©Caroline Östlund

...och utan!

Foto: ©Caroline Östlund

- Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0