Summercase i Barcelona

Festivalsommaren är HÄR och med Hultsfred avverkad och Arvika runt hörnet är jag ändå inte riktigt färdig med festivalerna denna sommar. Det blir en sväng förbi Barcelona en vecka i juli och höjpunkten är såklart festivalen Summercase!

Bild: www.summercase.com

Jag tycker lineupen är hur bra som hellst.
Smakprov på vilken njutning jag kommer att få .hehe
Blondie
CSS
Mystery Jets
Kaiser Cheifs
Kings of Leon
The Kooks
Maximo Park
Mogwai
Pete & The Pirates
Sex Pistols
Shout Out Louds
The Verve

Rapport kommer senare i sommar...

/soff

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Usch, jag vill också se Mystery Jets, Shout Out Louds och Kaiser Chiefs!

The Kooks ska jag se på torsdag på Arvika! :)

2008-06-27 @ 11:21:46
URL: http://meltmyplasticheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0