My name is Luca...

Älskar man inte när grannkidsen har FF och dricker sig stupfulla och "bäst" av allt ylar med till någon Basshunter remix?
Svaret är nej antar jag. De har skrikit på sedan 21-nånting ikväll och jag tror att även om jag stänger fönstret kommer jag att höra deras gälla tonårsskrän.


Foto: www.flashflashrevolution.com


Jag är för gammal för sånt här. När jag var yngre hade jag säkert önskat att jag kunde få komma och parta med dem. Idag 22 år gammal står det mig upp i halsen.

Shout out till grannen: "Ni kunde väl för guds skull spelat bra musik iallafall."

Ok, nu hör jag, det är inte ens sång... Det är bara en treårig unge som inte fått något godis av mamma.

Jag är inte bitter, bara trött.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0