Backstage Arvika

Här får ni en liten glimt av hur det ser ut bakom kulisserna på Arvika festivalen. Jag och Soff spenderade en del tid i pressrummet, där var det lagom svalt och mörkt och man bjöds på dryck. De flesta dagar var det skönt att komma in och svalka sig från värmen och ladda upp bilder, men allra gladast var vi när det ökända regnovädret drog igång. Då satt vi inne i pressladan och bloggade (myspace.com/liveinnordics). Hade nämligen inga stövlar och mina regnkläder låg borta i tältet på campingen. Jag tog den här bilden när regnovädret var som värst. Alla som tidigare varit så inne i sitt arbete ställde sig och tittade ut på alla människor som flydde från regn som sköljde ned. Till vänster ser man en del av Soff när hon kollar myspace. Jag saknar Arvika lite.


Pressladan @ Arvika Foto: Caroline Östlund

French kiss on your soft lips.
-Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0