Skön tjej - Lykke Li

Om ni befinner er i Linköping den 14/2 -08, för allmänheten känt som "Alla hjärtans dag", och inte ska äta en candle-light dinner, då har jag ett tips till dig:

Gå raka vägen till Herrgårn' innan klockan 22, om du inte är student grabba tag i en och glid in. På torsdag håller nämligen stjärnskottet Lykke Li hov. Jag har spenderat den senaste veckan med att lyssna på hennes skiva "Youth Novels", den är så bra att jag tror att jag ska köpa den på riktigt, med omslag och allt.

Kolla in den här sköna videon, självdistans är ett schysst attribut om något.




Så, kommer du till Herrgårn' eller?

Trodde väl det...

Carro

Kommentarer
Postat av: lydia

riktigt bra låt! och video :)

2008-02-10 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0