Socitetslejon minus fotofejja

Det är inte alltid det är release-galej värda att gå på här i Linköping.

Igår passade jag och Lydia på att visa upp oss på nya design- & modetidningen DEMOs smygläsning på Solo i Linkan. Vi passerade som socitetslejon då vi faktiskt stod på listan och inte smet in. Vi bläddrade i tidningen, tog en öl och låtsades ha råd med Solos magnifika tygsamling (även fast det var 20% rea på rubbet). Karolina Skande (som har bloggen Hotspot) är moderedaktör på den nya tidningen och verkade mycket trevlig. När vi dansade in bad hon oss att vara med på foto. Lydia skickade resultatet via denna länk --> min fantastiska fotofejja.

Jag går på cirka en socitetsfest i Linköping per termin och lyckas pull off detta mästerverk, vi kan säga att jag försöker se förförisk ut. Någon kommenterade dock att de gillade min jacka så det var väl finfint.

Hursom, för att återgå till musiken så kan jag meddela att jag skaffade Spotify igår och det verkar bra bra bra. Tack Philip för koden till gratis-versionen. Ni har väl hört talas om detta fabulösa program?

-C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0