Ratatat...tatatattatat

Fabulösa Ratatat hade jag helt glömt bort tills för någon sekund sedan. Jag är inne på Lugers hemsida och kollar konserter, Ratatat kommer till Strand i Stockholm den 18 december. Jag är mitt uppe i the showdown av mitt tenta-p då men ni andra som bor i Stockholmsområdet måste ju gå! Det här elektronikst instrumentalt i sina bästa år.

Jag spenderade en hel sommar med att lyssna på skivan "Classics", den är extraordinär. G höll under tid på med att skapa avancerade banor på Linerider akompanjerat av två av Ratatats spår från samma skiva. Så istället för att lägga upp en vanlig youtubevideo får ni nu se en av skapelserna med Ratatat soundtrack, oh yeah!


Ratatat - Seventeen Years


Info : Ratatat - 18 december - Strand - 120 kr

 Resten av den skandinaviska turnén:
16 dec. Köpenhamn, Loppen
17 dec. Malmö, Debaser
19 dec. Oslo, Blå


Yours truly, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0