Rajtan tajtan utan pop



Undrar om en förbättring har skett sedan förra julsittningen...
Julsittning var det iallafall igår.
Kolla leendet, det går inte av för hackor, Im telling you, nollor och nördar!

Bra julbord, trevligt sällskap och nu till det som skulle gjort kvällen men misslyckades; musiken.
Skitmusik var det, jag trodde att Hg's djs kunde vara lite flexibla. Nejdå, de spelar glatt upp sjukt dåliga remixer av någorlunda okej låtar.

Droppen var när jag smet in i DJ-båset och frågade efter pop. Man får nämligen skriva sin förfrågan på en lapp, min såg ut ungefär såhär:

"Hej snälla DJ! Kan du spela lite pop, åtminstone en låt. Kanske lite Håkan H?"

Jag är fullt medveten om hur få poplåtar denna dj har på sin repertoar därför gick jag på det säkra kortet; Håkan.
Jag visar lappen för DJns "assistent"  varpå han frågar vem Håkan Hellström är.
Ni kan förstå att allt föll där och då.
Då traskade jag hemåt i vinterslasket, sånt där går helt enkelt inte för sig.

-C

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, jag har också råkat ut för den dj:n. (Om det inte finns fler som stämmer in på beskrivningen att aldrig spela pop?) Jag och min kompis önskade bra låtar utan att något hände, han fortsatte med sin trance och dåliga remixlåtar. Sedan gick min vän och skällde ut honom för att han hade spelat så j-a dålig musik hela kvällen, sen gick vi hem.

2008-12-15 @ 19:25:18
URL: http://jazzkatt.blogspot.com
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-15 @ 19:30:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Yoni

Ja, DJ Hama var ju ingen hit direkt. Gick dit och bad om nått annat, vad som helst och då sa personen som stod där med honom "Jag skulle helst vilja spela fransk electro-house, men då skulle ju alla gå från dansgolvet". Så de fortsatta med sin skitmusik...så vi gick på efterfest och lyssnade på bra musik istället ;)

2008-12-15 @ 23:36:49
URL: http://owhynie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0