I did the right thing Santa...

Jag gjorde det rätta Tomten. Jag vill stå på den snälla listan i år.
Skickat julkort, det har jag gjort idag. Visar något av dem sedan, min kamera är slut. Batterierna är slut.

Så Tomten, kan du ge mig hyrespengar i julklapp?

Jag dekorerade väggarna i min lägenhet igår natt för att jag var rastlös. Med tejp jag köpt på ICA samma dag vinglade jag runt bakom soffor och sånt. Härligt att tejpen ville hålla så länge som 1 timma för en affisch. Idag vid fem-tiden ramlade den sista ned.

Oh, och: Idag hade jag och Lydia POPFIKA i sektionscaféet Baljan på universitet. Vi sålde kakor och dansade till Morrissey och Clap Your Hands Say Yeah, så att det stod härliga till. Ni skulle varit där! Så vi gjorde alltså vårt tredje och sista pass på fiket någonsin. För min del iallafall. Jag är nog inte gjord för att sälja kakor och brygga kaffe.

Titta vad kul det ser ut (påklistrat leende) :
Fotot kommer från Baljans hemsida.

Di där jäntorna de kanske hade popfika 1.0 och så nu har vår era (2.0) kommit till sin ände. Synd, jag tror att världen behöver popfika. En kaka för fyra spänn och sketbra musik för ingen penning alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0