Följetong: Idoler #2

Jag hade tänkt att följetongen skulle handla om mina tonårsidoler, men så gick jag in på Kristin Lundells nöjesblogg på svd.se. Efter att ha läst en stund måste jag säga att hon är min idol inom bloggvärlden, det är mycket underhållande att läsa hennes inlägg (se nedan). Sedan har hon alltid fantastiskt bra musiktips. Jag såg henne i pressrummet på Arvika i somras, jag tänkte gå fram och meddela henne om att jag tycker att hennes blogg är grym, sedan insåg jag att jag ju faktiskt är svensk och höll mig vid min dator  och låtsades arbeta istället. Men nästa gång, då ni!



Hahah, det fick mig att skratta till. Kanske mest för att hunden verkligen illustrerade känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0