Ja, jag är student med alldeles för mycket tid över för strunt men jag har ett fantastiskt öga för skönhet.

Jag har spenderat hela dagen med att titta på olika bloggar (förutom klockan 8 -10 då jag hade föreläsning). Jag är för bloggar då de skapar intresse för nya ting och utmaningar och framförallt när de står för inspiration.

En bild, en text, en tanke.

Jag låtsas som att jag inte läser modebloggar och trallar vidare som musikbloggerska. Fullt ut är det musik som gäller.
Men ibland snubblar man över bilder som man rådiggar. Här bifogar jag en bild från Milks blogg. Grymt! Jag vet inte om det är mitt undermedvetna jag som talar med mig, jag syftar då främst på My Little Ponys och min inre femåring.


Foto: milk

För att gör detta inlägg mindre modebloggigt lägger jag upp de tre senast spelade låtarna i min playlist (men medge att det är en cool bild!).

+ Moving Pictures - The Cribs +
+ Wohoo - Kings of Leon +
+ Where Nobody Knows - Kings of Leon +

Jag måste också önska Poffe lycka till på sin resa, hon ska nämligen spendera hela hösten i Amsterdam. Vi lär ju höra från henne i hennes lilla kabyss på en båt i innerstan.

Kärlek Carro

Kommentarer
Postat av: carita

bilden är grym, hon är grym.

2008-09-23 @ 15:33:55
URL: http://caritamaria.blogg.se/
Postat av: niki

skarpa färger gör ens innre alltid uppmärksam!

2008-10-01 @ 10:22:15
URL: http://blogg.modul8.net
Postat av: Bror 2

Det där är ju American Apperal Signe!

2008-11-21 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0