You make me feel like the one

Jag lät last.fm-radion (ni har väl hört talas om detta bra musik-system, optimalt om du vill hitta nya artister i samma genre som ditt favoritband. All musik du spelar hamnar också på en topplista så att du och andra kan se vad du lyssnat mest på under veckan eller tillslut året) scrobbla fram låtar och artister som liknar The Kooks.

Så kommer låten "Dakota" med Stereophonics, en av mina favoriter. Kärleken kan bero på att jag under min resa i Australien köpte mig ett Singstar... jo, jag äger ett singstar. Jag måste dock påpeka att jag köpte "Rocks" för att det ligger närmast min musiksmak. Dakota är min favoritlåt på Singstar. There I said it.

image215


Jag skulle nog ändå gillat Dakota, även fast jag inte hade skrikit mig hes framför en TV-skärm (det måste se otroligt löjligt ut).

image216
Foto: www.smh.com.au

Gå in och kolla last.fm om ni inte redan gjort det, last.fm som sagt!

- Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0