To come, Soff vs. Carro - recension av Hästpojken

Hultsfred festivalen har nu en turné som åker runt i landet och lyckligtvis stannar de i både Linköping och Växjö. Med sig på turnén har de Hästpojken och både jag och Soff tänkte gå och kolla konserten. I och med att vi båda ska se dem kom vi på tanken att vi båda kan ge vår sida av konserten, därmed ska vi båda recensera och sedan se hur vi upplevde konserten utan den andras åsikter i bagaget. Jag såg Hästpojken redan i torsdags, då de red förbi Herrgår'n och klubben John Doe här i Linköping. Jag förhåller mig dock tyst. Ni får vänta tills på tisdag (tror jag att det var) då Soff ska se dem på Sivans i Växjö. Vi väntar med spänning!

Info: Hästpojken är en hypad hybrid bestående av Martin Elisson från Bad Cash Quartet och Poplars från Broder Daniel. De kör på svenska och du har säkert inte missat låtarna Caligula och Shane MacGowan. Om du mot all förmodan gjort det, klicka in på deras myspace, vettja!

image212
Bild: Mia Fredin

/ Carro

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hästpojken är så jävla bra!

2008-04-16 @ 12:21:00
URL: http://peacelovemusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0