Skit i elden, fira in våren med musik istället!

Strunta i majeld och använd inte kvällen som en dålig ursäkt för att få en riktig fjortisfylla. Ta och sätt dig i kvällssolen och dra på en skön låt istället! Min bror har MGMT som kommentar på msn, låten: Time to Pretend. Den gillar jag skarpt nu. Soff har tidigare bloggat om låten Electric Feel med dito band, när jag lyssnar på den spritter det i kroppen!

Ja, så lyssna på MGMT och grilla lite, det ska jag göra!

Tackar Lillebror för tipset och  jag önskar även honom och Er en härlig valborg!

image231
foto: myspace.com/mgmt

Imorrn gör jag en "vampire weekend" och åker ut och seglar!
Hörs om några dagar:D

- Carro

Kommentarer
Postat av: John!

Låtarna som är fullt värdiga att lyssna på ifrån Last Shadows platta ÄR FÖLJANDE SOM...följer...:
Age of The Understatement
Standing Next To Me
Calm Like You (Sista refrängen på den är !!!)
Separate And Ever Deadly
The Chamber
I Don't Like You Anymore
Meeting Place

och så B-sidsen ifrån deras singel
Wondrous Place och In The Heat Of The Morning

Jag såg ett inlägg om Rascals här och kom på att dem borde ju vara värda att ge en titt, så jag lyssnade lite på dem och demv ar ju asbra! Tack så mycket för den omedvetna påminnelsen!

2008-04-30 @ 17:33:21
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Postat av: Emma!

MGMT!

LOVE!

Time to pretend är ju bara så himla bra! Ha en fin Valborg!

2008-04-30 @ 17:36:44
URL: http://pearldiver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0