Back in the game.2

Men hallå! Nu får vi ta oss i kragen på riktigt, det här är ju inte klokt.

Bloggen, quo vadis??? (vart är du påväg, haha). Dags att kicka igång den här bloggen igen!

[Shit vad trångt det är här! Jag sitter på universitetsbibblan eftersom min dator hemma är skittrög, typ från 1989 (ouss gus, no offence, tack för att jag får låna den;D) så nu försöker jag få över ena benet över det andra. Jag har fastnat i bordet... hahha]

Hursomhelst är det dags för omstart nu! Jag har redan funderat på en massa inlägg här i bloggen.

[Är precis klar med en tenta så jag har sparat alla inlägg till nu för att inte förstöra tenta-ron plus att jag ville ha nåt kul att göra efter:D]

Ja, nu är det definitivt dags, absolut. Fantastiskt!

- Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0