Läs inte det här om ni ej tål Melodifestivalen!

Neej.. ok, jag erkänner, jag tittade på Melodifestivalen igår.
Jag har inte följt de tävlande i delfinalerna för jag tycker de drygar ut allt så mycket, det som gäller är ju ändå finalen.
Och som alla konstaterat vid det här laget vann The Ark.

image78
Bild: Peter Wixtröm, Aftonbladet

Jag tycker Ola Salo är ett geni när det gäller live framträdanden och tror faktiskt som alla andra att The Ark kommer att vinna hela skiten. Jag menar om ett gäng utspökande finnar kan så kan smålänningar med:P

Min barndomsidol Tommy Nilsson fick noll poäng. Men kära Tommy, "ni är ju alla vinnare.." som någon sa i eftersnacket igår.

image79
Bild: Peter Wixtröm, Aftonbladet

Jag gillade Tommy bättre när han hade en gigantisk pudelman.

Stackars Sofie är i Spanien och letar hunkiga spanjorer så hon missade finalen, men i maj är hon definitivt hemma...:)

Over n out
Carko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0