The Good, The Bad & The Queen

 151460-72
Finns det något stopp för Damon Albarn's talanger?
Damon Albarn, känd som sångare i Blur och den virutuella gruppen Gorillaz har nu gett sig in i ännu ett projekt i form av  "The Good, The Bad & The Queen". De har inget bandnamn utan vill hellst bli kallade "skaparna av The Good, The Bad & The Queen" som albumet heter. Det namnlösa bandet skulle man nästan kunna kalla en "supergrupp" om man ser på vilka Albarn har valt att samarbeta med, nämligen Ela Futi's fd trummis Tony Allen, Gitarristen Simon Tong(the Verve) och basisten från The Clash, Paul Simonon. Skivan har blivit mycket hyllad i England  och efter några lyssningar gillar jag den bara mer och mer. Nu tycker jag även att ni ska lyssna in er på denna fullängdare! Tack för tipset Simon! 

Gå in på bandets hemsida eller myspace.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey ho soff!
fina inlägg du skriver, heja! Jag sitter nu på bloggen och försöker tappert uppdatera, men det är nåt fel :(
tjoff!!

2007-02-26 @ 22:00:42
Postat av: Anonym

hey ho soff!
fina inlägg du skriver, heja! Jag sitter nu på bloggen och försöker tappert uppdatera, men det är nåt fel :(
tjoff!!

2007-02-26 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0