Guld och gröna skogar

Vet inte om det är som min titel säger, men jag tycker dock att mannen bakom låten "Watch Your Step" är nästan för hypad för sitt eget bästa.
JUVELEN
...enmanna bandet som gett sig ut i musikbranschen
och endast med sin EP (och innan dess för den delen) blivit lovprisad av musikpressen.
Hype om något.

151460-62

Nu åker han runt bland Sveriges konsertlokaler med det smala materialet på typ fyra låtar och försöker få ihop en rätt schysst spelning, han måste ha mycket mellansnack... + en remix av Watch Your Step för att dryga ut (orginalet är bättre). Han kanske också spelar låtarna flera gånger fast i olika följd och tror att ingen ska märka...

Jag tyckte det var rätt roligt, för nu måste han rida på sin framgångsvåg och hoppas att folk orkar vänta till i höst då hans fullängdare släpps.

Efter denna analys så måste jag säga att hans tre-fyra låtar är rätt bra, med  Watch Your Step i toppen!  (Jag har haft problem med att länka, så jag låter bli, men han finns på myspace... såklart!)

Lycka till Juvelen;)

Tjipp!
C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0