Att bryta tystnaden

Sommarens gåta har äntligen fått ett svar (för mig)... Är sångaren i Tysklands mest hypade band kille eller tjej?!

Jag talar förstås om alla ungdomar mellan 10-19 års favoritband Tokio Hotel. Var det här en svår nöt att knäcka för någon annan eller var det bara jag??

Efter många sömnlösa nätter och långa diskussioner fick jag det förlösande smset som gav mig svaret. Isa skickade mig sanningen på lunchen. Jag var heeelt säker på att grabben var en sheila. ja jäklar, det är en grabb.
En söt en! 89:a... my mind wanders.

Kommentarer
Postat av: Carl!

Jag trodde helt och hållet att det var en kille först. Men när någon i min bekantskapskrets var osäker, så gick det upp för mig att det kanske inte är så självklart. Men vad bra att du klargjorde det hela för mig. Phew. Jag kan andas ut.

2007-08-20 @ 11:42:09
URL: http://www.sundaybrunch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0