Song for the songs

Hey ho!

Igår spelade The ConcretesHG, olyckligtvis hamnade Elina, Gus & jag i en sjuhelvetes hagelstorm och kom in mitt i konserten, men jäklar vad bra de var! De spelade mest låtar från den nya skivan "Hey Trouble" och gamla trummisen Lisa Millberg stod för det mesta av sången då Victoria Bergsman hoppat av. Sista låten för natten blev "Song for the songs", perfekt! Om ni har chans att se The Concretes - gör det :), om inte för musiken, gör det för att se om alla kan få plats på en liten studentpubscen...

Lyckades få till några bilder längst bak i lokalen;

concrete2
Foto: Caroline Östlund

concrete1
Foto: Caroline Östlund

Retro: Bifogar ett tidigare inlägg med länk till låten "Oh no" -

http://sockerlobbyn.blogg.se/2007/january/hey-trouble.htm



Nu längtar jag till Shout Out Louds konserten i maj!!

Kärlek
Carro

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej nu blir jag sjukt avundsjuk! Skojar ni med mig? Först Concretes och sedan Shout Out Louds?:)

2007-04-22 @ 20:14:20
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0